Основна концепція комплектації LX 450d Black Edition полягає у застосуванні стилізованих елементів оздоблення салону в чорному кольорі, а також 21-дюймових кованих колісних дисках чорного кольору в ексклюзивному дизайні та преміальній hi-end аудіосистемі Mark Levinson.
Флагманський позашляховик LX 450d у спеціальній комплектації Black Edition доступний лише у двох кольорах кузова: «Чорний Кварц» та «Білий Sport». Інтер’єр Black Edition також відповідає особливому духу комплектації — стеля автомобіля може бути винятково чорного кольору.
Родзинкою цієї комплектації, яка допомагає відчути її неповторність, є hi-end аудіосистема Mark Levinson. Цей винахід має 19 динаміків та неперевершену якість звучання, котра задовольнить найвибагливішого меломана. До речі, багаторічна співпраця Lexus і Mark Levinson є лише джентльменською угодою, не закріпленою жодними формальними договірними зобов’язаннями. Адже обидва бренди варті довіри, так само як і власник Lexus LX 450d Black Edition.
Комплектація Black Edition створена для тих, хто прагне акцентувати увагу на власному стилі та підкреслити рішучість і силу свого характеру. І справа не лише у візуальних відмінностях. Загальновідомо, що застосовані ковані колісні диски не тільки коштують значно дорожче за своїх легкосплавних «побратимів», але можуть виявитися значно витривалішими, більш стійкими до ударів «долі». При цьому вони ще й набагато легші.
LX 450d Black Edition також вирізняється низкою стильних елементів: дверними ручками та решіткою чорного кольору, а також чорним оздобленням дзеркал заднього огляду, фар головного світла та передніх протитуманних фар. Декоративні окантовки решітки радіатора, вікон і ручки дверей багажника відтепер мають темне матове покриття замість звичайного хромованого.
LX 450d у комплектації Black Edition демонструє довершеність виконання кожної деталі інтер’єру та екстер’єру й забезпечує максимальний рівень комфорту під час подорожей.
* Назви комплектацій є суто умовними, наведені заради зручності в розподілі технічних характеристик та можуть відрізнятися або бути відсутніми в документах та інших матеріалах.
В общем, полноценного конкурента «пятёрке» BMW из Lexus GS не получилось, хотя задатки были неплохие: классическая компоновка и благородный профиль, эффектная деталировка (GS первым примерил нынешнее фирменное для Lexus веретенообразное оформление передка), мощные и надёжные атмосферные моторы V6 и V8, благожелательные отзывы прессы.
В слабых продажах виноваты отчасти другие модели Lexus: любители драйва выбирали более компактный IS, любители комфорта - камриподобный ES с поперечным расположением силового агрегата.
Lexus ES, к слову, в прошлом году разошёлся в США тиражом 51 336 экземпляров, что на 6% больше, чем в 2018-м. Собственно ES и будет теперь единолично представлять марку Lexus в бизнес-классе, а GS доживает свои последние месяцы - его сборка в Японии прекратится в августе этого года, о чём сегодня было объявлено официально, хотя первые слухи о закате карьеры GS появились ещё три года назад.
Его можно перевести как «вечное путешествие» или, если литературно, «последний путь». К особенностям прощальной комплектации относятся залитая чёрным глянцем фальшрадиаторная решётка, чёрные корпуса зеркал, чёрная накладка-спойлер на крышке багажника, уникальный дизайн колёсных дисков, оранжевые тормозные суппорты, кожаный салон с цветными вставками и декоративными карбоновыми накладками.
Исполнение Eternal Touring будет доступно с 1 июня этого года для версий GS450h, GS350, GS300h и GS300. Цены начинаются с отметки 7 100 000 иен ($65 900).